Pricing Policy of Pinet Support Ticket System
Pinet is ready to assist you with its professional team and affordable prices that have been created with you in mind. Pinet presents the fixed pricing policy in the table below with all transparency to all of our customers or persons/institutions requesting support. You can send us your problems via [email protected] e-mail address.
Support Type | Support Tier | Price/Hour (Exc. Taxes) | Price/Hour (Inc. 20% VAT) |
---|---|---|---|
Remote | Level 1 | $38.00 | $45.60 |
Remote | Level 2 | $82.00 | $98.40 |
Remote | Level 3 | $152.00 | $182.40 |
Remote | Level 4 | $196.00 | $235.20 |
Onsite Support | $25 (excluding taxes) is requested in addition to support fees |
---
Pinet Support Ticket System Fiyat Listesi
Pinet sizleri düşünerek oluşturulmuş uygun fiyatlarıyla ve profesyonel ekibiyle sizlere yardımcı olmak için hazırda bekliyor. Pinet aşağıda yer alan tablodaki sabit fiyatlandırma politikasını tüm müşterilerimize veya destek talebinde bulunan kişi/kurumlara tüm şeffaflığıyla sunuyoruz. Bize [email protected] adresi üzerinden sorunlarınızı iletebilirsiniz.
Destek Tipi | Destek Seviyesi | Fiyat/Saat (Vergiler Hariç) | Fiyat/Saat (20% KDV Dahil) |
---|---|---|---|
Uzaktan | Seviye 1 | 1.140,00TL | 1.368,00TL |
Uzaktan | Seviye 2 | 2.460,00TL | 2.952,00TL |
Uzaktan | Seviye 3 | 4.560,00TL | 5.472,00TL |
Uzaktan | Seviye 4 | 5.880,00TL | 7.056,00TL |
Yerinde | 750TL (vergiler hariç) ekstra yerinde destek ücreti talep edilir. |